tisdag 15 december 2009

tisdag.

Helgen blev kanon faktiskt!
På lördagen blev det julbord, var helt okej. Riktigt dålig efterrätt bara, dumt nog.
Eter att ha suttit där i typ 3 timmar så åkte vi hem till pappa och bytte bil, sen skjutsade Sandra och Henke upp mig till Älvdalen. Sen blev det fest!
Var riktigt roligt i början, träffade massa trevligt folk som jag inte har sett sen typ i somras så det var kul :)
Men framåt natten blev det svinakllt ute så då var det inte så kul längre.
Fick med mig Tim hem vid halv 2 tiden, sen blev det sova typ på en gång.

Blev kvar i Älvdalen hela söndagen också, tog det bara lugnt och myste hela dagen. Var upp till Dysberg en vända och åt lite mat hos mamma och Tommy också.
Riktigt härlig helg med dom allra bästa! (y)

Den här dagen har varit riktigt jävla seg, somnade typ 5 gånger i morse när vi såg på film. Något som jag aldrig brukar göra annars så jag måste vara riktigt jävla trött idag!
Men det snöar ute iallafall, stort plus :D
Ikväll ska jag nog vara med Tim, som vanligt. Lär passa på nu eftersom det är jullov snart, och då kanske vi inte hinner träffas så mycket :(
Jag kommer sakna ihjäl mig.

Förövrigt så har vi varit tillsammans 1 månad idag, och jag blir bara kärare för varje dag som går! :)
You're the best part of my day<3

'

Inga kommentarer: