onsdag 2 december 2009

onsdag.


Jävlar i helvete vad det är kallt ute!
Det är nästan så man blir nervös varje gång man ska gå utanför dörren.

Fast jag måste faktiskt säga att det är riktigt vackert ute nu när solen skiner över snön och mellan träden, jag bli nästan kär.
Och på ett sätt är det bra att det är kallt också för då ligger snön kvar iallafall :)
Och förhoppningsvis så kommer det väl lite mer snart också, det hade ju inte varit helt fel med snö till jullovet.
Dock så är det väl antagligen fortfarande ingen snö hemma i Mora, men det kommer väl.

Förövrigt så känner jag mig rätt så glad idag.
Eller i morse var jag så trött så ögonen ramlade ihop på svenska lektionen när vi såg på film.
Men jag blev mycket piggare sen när vi hade varit på gymmet (y)
Dagens plus är att vi fick äppelkaka och vaniljsås till efterrätt efter middagen, det var gottigotti! ;)
hähä, nu ska jag nog plugga lite svenska eftersom vi har prov i morgon.
Vi har gjort klart halva svenska A kursen på bara 1 vecka ;o sjukt.


det skulle bli för tomt om ingen fanns där,
som värmde mig i natten.

'

Inga kommentarer: