fredag 18 december 2009

fredag.

Underbart fint i Garberg idag!

Paradis! <3

Mår lite bättre idag så jag följde med Sandra och Henke upp till Garberg en vända på förmiddagen idag.
Kan lova att det var sjukt fint däruppe nu!
Blev väldigt fina bilder också måste jag säga :) Speciellt för att vara mobilkamera (y)
Lite väl kallt med -19 bara, men ännu värre här hemma där det har varit ungefär -28 som mest idag.
Burr, säger jag bara!
Men jag måste säga att det är väldigt fint ute när det är kallt också.
Och ett plus är ju att nu ligger snön kvar till julafton också, plus att det skulle komma ännu mer till veckan (y)

Resten av dagen vet jag inte vart den tog vägen, nu är den ju slut iallafall så jag antar att jag ska sova snart.
I morgon ska jag göra knäck med mamma, sen ska nog jag och pappa åka och köpa en julklapp till mig ;) huhu.
Och sen måste jag nog nästan städa mitt rum också. Eller så gör jag det nästa vecka, det måste hur som helst göras för det ser ut som själva fan just nu!
Nej, nu ska jag krypa ner i sängen och vänta på att Tim ska ringa någon gång sent inatt :)

'

Inga kommentarer: