lördag 5 december 2009

lördag.

På vägen upp till Garberg :)


Lyckades sova bort ungefär halva dagen idag, gick upp klockan ett.
Men ja, jag antar att jag behövde sova.
Sen kom pappa och hämtade mig så jag åkte upp dit och hjälpe till och hänga upp lite julsaker och sånt där småfix.
När vi var klara med det så åkte vi upp till Garberg och hälsade på Sandra och Henke som är där över helgen. Blev bjudna på hamburgare och Ben&Jerrys glass, gott!
Var rätt mycket snö däruppe faktiskt, plus att det snöade för fullt också. Hoppas verkligen att det ligger kvar nu.

Så nu har jag nyss kommit hem, ska väl trycka i mig lite mer mat snart skulle jag tro.
Konstigt nog har jag inte varit hungrig på hela dagen, jag som alltid är hungrig annars.
Måste nog nästan ringa Tim snart också för han har inte svarat på sms på hela dagen, börjar nästan bli lite orolig.

Ikväll blir det lugnt igen, jag är rätt trött faktiskt. Ont i halsen har jag också, inte bra!
I morgon blir det julmarknad och förhoppningsvis tjäna lite pengar (y)

Inga kommentarer: