torsdag 3 september 2009

torsdag.

segare dag än den här är knappast möjligt.
Vi har jobbat med nåt demokratiprojekt hela dagen, jag blev precis klar så nu ska jag sitta och göra ingenting i en och en halv timme. jippi !
Ikväll åker Sara och Emelie hem till Mora och i morgon är dom lediga. Så jag ska vara kvar helt själv på internatet inatt ;o Och inte nog med det så kommer 3orna tillbaka idag också. läääskigt! höhö. Jag måste hitta någon som vill umgås med mig ett tag ikväll (a)
I morgon har jag tydligen bara en lektion, och jag har ingen aning om när den börjar. Någon gång på eftermiddagen är allt jag vet. Allting är så sjukt rörigt hela tiden, vi vet aldrig nånting!
Höjden av rörighet är nog ändå när man måste ringa till läraren för att få hjälp.
Jag kan inte tänka mig att det ska vara då. Läraren är mer fråvarande än vad elverna är.
I morgon åker jag hem över helgen. Jag har verkligen ingen lust, jag skulle göra nästan vad som helst för att få vara kvar här. Fast på ett sätt ska det bli rätt skönt att komma hem också, men på ett sätt inte alls.
Men jag har ju inget val så, vad gör man?
Jag ska hur som helst soooova i helgen, i min egen säng!
Inget annat planerat.
På måndag kommer Ela hem igen också, kan tänka mig att hon har en hel del att berätta.


Jag hatar att inte veta vart jag har folk,
jag hatar att jag blir glad för ingenting,
jag hatar att bli besviken.
Och jag hatar att inte kunna säga som det är.





Inga kommentarer: