fredag 4 september 2009

fredag.

Hemma från dalen över helgen nu.
Lyckades bråka med mamma typ det första jag gjorde när jag kom hem, så nu sitter jag och försöker fundera ut hur jag ska klara av att vara hemma hela helgen.
Jag blir så jävla förbannad!
Har hur som helst varit och delat ut saft till en massa svettiga löpare nu ikväll som sprang "Slikjoggen". Var sådär lagom kul när det spöregnade och var svinkallt.
Jag har inga planer alls för helgen, det verkar som att det ska bli regn också så det lär väl mest bara bli att sova och se på film eller nåt liknande.
Har varit en riktigt lugn dag idag. Började inte förrän 11.45 så jag sov ända till 11. Sen snackade jag med läraren så jag fick gå typ 12.45 så jag skulle hinna med bussen hem. Jävligt onödig dag faktiskt.
Nu är klockan 21.35 och jag är dödstrött!
Duschen och sen sova verkar vara ett bra alternativ (y)


You make me smile,
even if it hurts sometimes.


Inga kommentarer: