fredag 25 september 2009

fredag.

Äntligen fredag!
Och jag är äntligen hemma, det är så himla skönt! :)
Lyckades klanta till det lite innan vi skulle åka hem idag. Jag fick för mig att jag skulle damsuga mitt rum i Älvdalen, och dörren till städskrubben ligger alldeles bredvid dörren till mitt rum.
Så när jag var färdig och hade ställa tillbaka damsugaren så märkte jag att dörren hade åkt igen, problemet var att jag hade låst in kortet som man öppnar dörren med!
Så jag fick springa runt, utan skor eftersom jag hade låst in dom, och leta efter någon som möjligtvis kunde hjälpa mig. Dock så var det inte en jävel av personalen kvar på skolan. Så jag fick ringa fritidpersonalen som inte började förrän en timme senare, så dom fick åka dit bara för min skull.
Bra jobbat, säger jag! (y)
Gissa om jag var sur på mig själv.

Men nu är jag hemma iallafall, och jag tänker tillbringa resten av kvällen hemma också.
Tänkte se på film eller något i den stilen och bara ta det lugnt för en gångs skull.
Härligt! (y)

Förövrigt så klarade jag skoterkortet igår också, hade bara 2 fel på uppskrivningen så det gick helt okej. Känns skönt att äntligen ha det avklarat :) Nu är det bara snön som fattas!


det går bra nu! (y)



Inga kommentarer: