söndag 13 september 2009

söndag.

blev en helt galen och sjuk kväll igår. haha
jag tänker inte ens nämna allt, men vi hamnade i bystugan på Hindriksheden iallafall.
Skulle tydligen vara fest, men dock var det bara vi, dom som hade fest och 2 till som var där.
Men det var riktigt trevligt ändå, trevliga människor (y) Kul med nytt folk också.

Idag har jag varit lite små seg hela dagen.
Börjar tröttna på att han ont i hela kroppen 24/7, har liksom haft det i ungefär 2 veckor nu snart.
Börjar nästan misstänka att det är nån influensa eller något liknande på gång, med tanke på på vilket sätt jag har ont. Och jag har börjat få ont i halsen också. Usch, sånt har jag varken tid eller ork till.

I morgon åker jag tillbaka till Älvdalen också.
Hoppas att jag lyckas hålla mig frisk, har ingen lust att missa en massa i skolan och så.

Inga kommentarer: