söndag 20 september 2009

söndag.

Var ut en vända igår men Ela och Jill:)
Planerna var att vi skulle på fest i nån bystuga i Orsa, problemet var att när vi väl kom till Orsa så hittade vi inte till bystugan. haha
Så vi åkte tillbaka till Mora och ringde Fethi som var i en lägenhet i Mora, så Jill drog hem och jag och Ela gick till lägenheten. Var väl ungefär 7 pers där, bara trevliga pojkar :) Så det var riktigt trevligt.
Sen skulle några av dom iväg till Orsa och kolla läget, så vi följde med dom. Så till slut hittade vi till bystugan, där det var sjukt jävla mycket folk!
Men vi vara bara kvar i ungefär 10 minuter, så jag var knappt ur bilen. Var bara ut och sa hej till Louise, sen åkte vi tillbaka till lägenheten. Blev kvar där ett tag till tills Henke kom förbi och hämtade mig. Så då blev det å åka lite bil innan vi for hem.
Lugn kväll, men faktiskt riktigt trevlig! :)
Kvällen resulterade i en kanonfull Ela somjag inte ens fick med mig hem :P haha.
Men kul var det! ;)

Nu ska jag väl snart börja packa lite och försöka ladda om inför en ny vecka.
Är väl fortfarande inte riktigt frisk känner jag, men vafan.

Inga kommentarer: