fredag 11 september 2009

fredag.

Skönt med helg igen! :)
Veckan har varit ganska lugn och skön, sjukt fort har den gått också!
Jag fortsätter att trivas hur bra som helst i Älvdalen, vilket känns skönt! :)
Gillar våra te kvällar och mina och BQs romantiska middagar med Billys pizzor och nudlar (y) haha.
Man blir dock lite trött efter en vecka däruppe, märker jag nu när jag kommer hem.
Jag har inte gått och lagt mig innan elva en enda gång sen jag flyttade upp. Men man vande sig ganska snabbt med att orka gå upp på morgonen och hänga med i skolan ändå, så det gör ju ingenting.
Alla som vi bor med är hur trevliga som helst, förutom att vi kanske tröttnar lite på varandra ibland :p Men det är sånt man får ta, det går över om man får tio minuter för sig själv.

Ikväll blir det en lugn kväll och i morgon åker jag förhoppningsvis upp till Älvdalen och festar lite med tjejerna, om allting blir som planerat :)

Inga kommentarer: