fredag 18 september 2009

fredag.

Mår lite bättre idag (y)
Har dock inte orkat göra så mycket mer än att ligga framför TVn och sitta här ändå.
Tänkte försöka sova tidigt ikväll också så att jag förhoppningsvis mår ännu bättre i morgon.
Blir ändå hemma själv inatt så ingen mening med att vara uppe. Mammsen blir kvar på sjukhuset över natten :( Hoppas verkligen att hon får åka hem i morgon!
Nu hoppas jag att mina kära syster är klar med maten snart för jag börjar bli hungrig. Känner mig lite dum för att jag inte har hjälpt henne faktiskt.

Förövrigt så tror jag att om jag mår bättre i morgon så ska jag nog ut en vända på kvällen, om det händer någonting nånstans vill säga.
Egentligen har jag nog inte råd, men man lever liksom bara en gång.
Får studiebidrag den sista iallafall, så jag ska nog klara mig dit.

Inga kommentarer: