lördag 20 juni 2009

väldigt tidig söndag.

Kom precis hem från Orsa efter en helt okej kväll. Kunde dock varit hundra gånger roligare, men aja. Bättre än igår hur som helst. Midsommarafton var nog en av de sämsta kvällar jag upplevt. Men ja ä inte bittär!
Det kommer fler kvällar, man har hela sommaren på sig.
Fick reda på att det är Big Lake Run nästa helg också. Jag som trodde att det skulle bli en lugn helg för en gångs skull. Men nog fan ska man hänga med på allt som händer! Det är åtminstone min teori här i livet.
Just nu sitter jag mest och håller tummarna för att jag ska slippa en bakfylla i morgon. Har jag tur så är turen på min sida. Har jag otur så är det väl så då.
Jag orkar hur som helst inte jobba på måndag igen. Har två jävla veckor kvar innan jag får sommarlov på riktigt!

Inga kommentarer: