måndag 22 juni 2009

måndag.

Älskar vädret!
Lite små regnskurar till och från idag, men annars varmt och skönt! :)
Jobbet var faktiskt riktigt roligt idag också, inte lika segt som vanligt.
Hade även riktigt skönt på rasten också, gick ner till kajen och la mig på en brygga och solade. Hur skönt som helst, och den där korta 45 minuters rasten behövs verkligen om dagarna.
I morgon blir det väl jobb igen, precis som resten av veckan.
Känns en aning tråkigt att jobba när vädret är så fint men som sagt, dagarna går iallafall fortare :)
Känns också som att dom flesta drar på Peace & Love den här veckan också, utom jag. Men ärligt talat så kom jag fram till att det egentligen inte gör mig nånting. Det känns inte riktigt som att det är min grej. Det är säkert jättekul och så, men ja :)
Ser däremot fram mot 14 augusti nåt otroligt! Ska nämligen på Alan Jackson i Eskilstuna :) Det känns faktiskt nästan som att en dröm går i uppfyllelse :) haha.


Inga kommentarer: