torsdag 18 juni 2009

torsdag.

Hej & hå vilken dag!
Jag har varit helt sjukt trött hela dagen och nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli lite mer så jag får gå och lägga mig. Jag tänkte försöka vara uppe en timme till iallafall, annars kan jag inte sova inatt sen. Tror aldrig jag har varit så här trött i hela mitt liv, faktiskt!
Hur som helst, dagen har ändå gått ganska fort. Fick sluta en timme tidigare än vanligt också, för att sen cykla hem i spöregn.
Men nu är jag ledig hela helgen :) Och i morgon är det midsommarafton, vilket betyder fest! Eller något i den stilen.

Jag undrar hur lång tid det kommer ta för mig att acceptera att saker och ting
är som dom är. Om jag överhuvudtaget någonsin kommer att göra det.
Jag är så trött på denna ständiga irritation som jag känner varenda dag.
Det är någonting som hela tiden irriterar mig, alltid något som inte känns bra.
Problemet är att om någon frågar om något är fel, så kan jag inte säga det.
Eftersom jag inte kan förklara vad det är som är fel.
Fast jag vet nog ändå innerst inne vad det är som är fel, bara det att jag vägrar att
ens erkänna det för mig själv.
Grejen är att det blir inte bättre av att jag hela tiden blir besviken på något eller någon.
Det beror nog i och för sig delvis på mig själv, för att jag aldrig kan inse när det är dags att ge upp.
NU är det dags att ge upp.
Men jag gör det inte ändå.
Ännu något som jag inte kan förklara varför.



Inga kommentarer: