fredag 12 juni 2009

fredag.

Det är över nu.
men jag kommer ihåg alla dagar med er,
dom är över nu..
9B är numera historia, och det känns som att någon har dött.

Skolavslutning igår.
Himla otur med vädret måste jag säga, spöregn hela dagen.
Men det var nog ändå den bästa avslutning jag har varit på.
På kvällen sen hade vi avslutningsfest i Vika bygdegård, alla 9or. Jag tror aldrig jag har haft så kul i hela mitt liv! Det var så härlig stämning och alla bjöd verkligen på sig själva hela kvällen. Det som var det roligaste var nog att nästan ALLA dansade.
Gud, vad jag kommer sakna alla underbara människor!

Tänk att man aldrig, aldrig mer kommer att åka 170 bussen ner på mora, för att sedan med en suck byta till 501 an upp till Hånåkni. För att sedan sitta och vänta på att någon annan ska plinga så att man ska slippa göra det själv.
Att aldrig mer kommer nerför trappan på morgonen och känna allas blickar på bänken. Och att aldrig mer gå genom korridorerna på Morkalbyhöjdens skola.
Jag kommer sakna det så sjukt jävla mycket!
Jag lyckades hålla tårarna borta iallafall, men dom var nära vill jag lova.
Nu har man ett långt härligt sommarlov framför sig.
Och inte nog med det så börjar jag jobba på måndag. Ska bli rätt drygt, men pengar är ju aldrig fel.
Ikväll blir det festa med dom bästa!
Får väl se vart vi hamnar, ingen verkar veta någonting.


Inga kommentarer: