onsdag 3 juni 2009

onsdag.

Borlänge idag.
Dagens resultat; 2 linnen, en klänning och en besviken mamma som verkar tro att jag är 10 år.
Vilket gör att jag just nu skulle kunna göra vad som helst för en annan bostad under ett tag framöver.
Det är jävligt dumt att det är som det är, annars skulle jag ha flyttat till pappa nu på en gång. Jag orkar verkligen inte! Och jag tror att det är därför jag blir så här också.
Vilket också gör att jag har kommit fram till varför jag är så jävla irriterad. Men det går ju liksom inte att få någon annan att förstå varför, så jag ger upp förklaringen till det också.
Jag blev så jävla arg idag när mamma hade sitt "snack" med mig! Nu tänker jag fan sluta säga vad jag tycker för hon verkar ju ändå inte tro på det jag säger. Inte får jag säga vad jag vill heller, så då är det lika bra att låta bli.

Thank you for listening, over and out!
mycket klagomål i denna blogg under senaste tiden måste jag säga.

Inga kommentarer: