söndag 14 juni 2009

söndag.

Regn hela helgen, vilket förstörde min helg totalt.
Skulle ut i fredags och fira skolavslutningen. Jag, Ela och Sandra var hemma hos mig ett tag först, sen cyklade vi i spöregn ner på Mora. Vi var optimister och trodde att det skulle sluta, men oj så fel vi hade. Vid halv 12 ringde jag Sara så hon och Bränd kom och hämtade mig. Var hemma runt 12, väldigt misslyckad kväll!
Igår var det crusing på gågatan så vi följde med pappa på det, rätt mycket bilar ute även fast det regnade. Anders, Marie, Louise, Fredd och Markus var också med, fast dom åkte Anders Nova. Sen åkte vi till Buder och hälsade på Pär och Jonna, så vi blev kvar där i nån timme innan vi åkte hem igen.
Idag har jag inte hunnit med speciellt mycket, vaknade runt halv ett och sen har jag mest sett på film.
I morgon blir det första dagen på jobbet, känns både spännande och lite drygt. Men har räknat ut att jag kommer tjäna ett par tusen på dom här 3 veckorna iallafall, så det är värt det.

Inga kommentarer: