måndag 29 juni 2009

måndag.

Hej & Hå vilken händelserik helg det har varit!
I fredags drog jag och Ela till Boggberget, kvällen var grymt jävla rolig och vi träffade massa roligt folk!
Lördagen tillbringade jag på Big Lake Run. När vi väl kom till Rättvik så höll alla på att dö av värmen, sjukt hett var det! Var meningen att man skulle åka från Rättvik 13.00, men vi kom inte iväg förrän ungefär en timme senare. Och när vi väl kom iväg så hamnade vi i bilkö i ca. 40 min pga. att flera motorer började koka osv. Till slut vände vi och tog en annan väg, så till slut så tog vi oss runt hela Siljan. Var faktiskt riktigt trevligt när när vi väl kunde börja åka, trots värmen :) Och sen på kvällen blev det Boggberget igen med Ela och Jill. Vi kom dit vi tio tiden och det var typ helt tomt på folk. Vid elva började det väl komma lite mer, men inte mycket. Kvällen var ett skämt om man tänker på hur jävla lite folk det var. Men jag hade kul ändå, för dom som var där var hur trevliga som helst :) Efter många om och men så tog vi oss till slut hem också. Det hela slutade med att vi fick ringa Sara. Tur att man har henne som ställer upp!
Och igår vaknade jag inte förrän kvart i ett och då åkte jag och mamma till läde på en gång och badade. Var inte så jätte varmt, men ändå skönt :) Sen senare på kvällen så cyklade jag ner på Tingsnäs med Ela och badade fötterna lite.
Helgen har hur som helst varit kanonkul! (Y)
Om man bortser från en del. haha

I morgon jobbar jag sista dagen också, eftersom jag har jobbat över 2 timmar varje dag i 2 veckor nu. Så då fick jag sluta tidigare än planerat, eftersom det blev lite fel.
Känns ganska tråkigt faktiskt. Ärligt talat så vill jag inte sluta, kommer sakna alla barnen och allt :( Och vad ska man nu göra hela dagarna resten av sommaren liksom? :o


Inga kommentarer: