söndag 7 juni 2009

söndag.

Då var ännu en helg förbi, och herregud vad jag är trött och sliten!
I fredags var vi först hos Malin, alla underbara brudar. Sen åkte vi upp till Skeer, vilket var jävligt kallt! Men det var kul till och från.
Kom hem runt halv 5 på lördag morgon, usch.
Igår var jag mer död än levande, kändes det som. Så jag bestämde mig för att stanna hemma på kvällen. Men ja, det hela slutade med att jag ändå hamnade i Nusnäs på Larz Kristerz. Ingenting jag ångrar, för det var riktigt kul.
Dansa är nog verkligen något av det roligaste som finns, och den är en så jävla skön stämning också.
I morgon är det tillbaka till skolan som gäller. Sista veckan nu, ska bli otroligt skönt med sommarlov! Men som sagt, det känns ändå väldigt tråkigt. Det är liksom sista veckan med gänget. Känns helt otroligt att vi faktiskt slutar på torsdag, och sen är hela högstadiet förbi..


Inga kommentarer: