torsdag 28 maj 2009

torsdag.

Vad gör man när man inte pallar att bo varken hos mamma eller pappa?!
När jag fyller 18 tänker jag personligen, bokstavligt talat krypa in på golvet hos mamma. Endast för att hon då inte kan säga nånting!
Sköter jag mig inte så får jag inte gå ut på skolavslutningen, sköter jag mig inte på skolavslutningen får jag inte gå ut på midsommar!
Jag går förfan ut 9an, inte 6an!
Nej, nu jävlar är jag trött på detta.
Jag känner verkligen hur hela jag kokar just nu.
Men nog om detta!

Förövrigt så har jag blivit ett riktigt skolkare den här veckan. Igår är enda dagen den här veckan som jag inte skolkade nånting alls. Men jag gör att för att jag inte ser nån mening med att gå i skolan nu iallafall. Man har väl bättre saker för sig ;) Jag lever liiiiiiiivet liksom. Eller inte!

På lördag blir det nog Larz Kristerz på Boggberg, hoppas jag.
Plus att det är bilträff på kajen och dragracing och cruising i Orsa. Får väl se vad man hinner med och om man tar sig nånstans överhuvudtaget.

Inga kommentarer: