onsdag 6 maj 2009

onsdag.

Livet är en fest och jag är alltid bakis!

Hejhopp!
Idag har jag ändrat mitt gymnasieval, så nu blir det Hotell och Resturang i Älvdalen till hösten. Hoppas att det var ett bra val :)
Jag har även hunnit bli riktigt jävla förbannad på Helge, som säger att vi ska ha prov när vi bara har haft 3 lektioner med det här arbetsområdet och vi har bara 2 kvar innan provet. Varav jag har varit på en enda! Kul jul.
I don't like him.
Jaja, gick och tränade efter skolan också. Jag tror inte att jag är på topp för tillfället, för jag blir trött på en gång och förut var det knappt jobbigt. Dålig vecka kanske?
Lyckades nyss vrida till foten på nåt konstigt sätt också, så nu känns den helt konstig. Inte bra, men det går nog snart över.
Förövrigt så åker jag till Polen om en vecka, och jag börjar redan nu bli rejält nervös!
Men det ska bli grymt kul :)
Måste bara tillägga att det verkligen har blivit vår ute nu, det är grönt överallt! Och glassbaren har öppnat, vilket är ett stort tecken på att det är vår. Tänkte kanske göra mitt första besök för året där i helgen om jag får någon med mig :)
Känns som att livet har börjat nu, det händer lite som inte brukade hända förut. Men samtidigt så händer det egentligen ingenting, om någon förstår vad jag menar?


Jag hatar mig själv för att jag alltid blir så rastlös,
men efter några ord jag hörde igår så insåg jag varför.



Inga kommentarer: