söndag 10 maj 2009

söndag.

Helgen har varit lugn. Packat och fixat lite inför torsdag. Fattar fortfarande inte att jag åker om 3 dagar, det känns helt sjukt. Det kändes nyss så himla långt bort, det känns som om det var nyss vi började prata om att vi skulle åka. Och nu är det helt plötsligt bara 3 dagar kvar.
Var hur som helst med Ela och Sandra lite igår kväll, var ut en sväng. Och sen blev det donken, as usual :P Så vi satt där ett tag, kom en del trevligt folk också :) Dumt nog fick jag lov att åka hem vid 11 eftersom mamma tycker att jag ska vara hemma och vila för att jag är så förkyld. Kan säga att jag faktiskt är rätt glad att hon tvingade hem mig , även om jag var skitsur igår. Mår inte så jättebra idag direkt, men har varit ute och ridit en vända med Ela iallafall. Fick rida Caddo, var riktigt roligt och jag måste säga att jag verkligen har saknat honom!
Får se om det blir någon skola för min del i morgon, jag gör verkligen allt jag kan för att bli frisk. Trycker i mig massa tabletter och C-vitamin och grejer. Och nu tänkte jag gå och dricka lite te och hoppas på att jag är bättre i morgon.

PUSSSS!

Inga kommentarer: