onsdag 27 maj 2009

onsdag.

Idag har det varit en riktigt seg dag!
Vaknade i morse och min första tanke var verkligen; Jag orkar inte!
Och det gör jag inte heller. Är så grymt skoltrött nu så det finns inte!
Och inte nog med det så känns det så himla onödigt att ens gå i skolan dom här sista veckorna, för dom har bara hittat på massa aktivitetsdagar och sånt skit för att vi ska ha nånting att göra ändå. Varför inte bara ge oss sommarlov istället, är min fråga.
Men men, det är bara den här veckan och två till kvar och sen är det slut. Så man får väl försöka stå ut.
Men jag måste erkänna att idag var första dagen på hela nian som jag verkligen kände att det inte hade varit helt fel med sommarlov.
Hur som helst så klarade jag mig igenom dagen utan att somna iallafall.
Gick och tränade efter skolan också, om jag inte har helt fel så är det nog sista veckan som jag får träna gratis nu. Känns lite tråkigt nu när man äntligen har kommit i gång. Men jag får väl försöka hitta på nåt annat sätt att träna nu istället då. Tänkte faktiskt försöka ut och springa nån dag :)
Annars finns det väl inte så mycket mer att säga just nu så,
PUSS!

Inga kommentarer: