fredag 8 maj 2009

fredag.

Jag är argargarg!
Och skitsur på mamma, faktiskt.
Kul att hon har tid med sina egna barn liksom.
Det där lät jävligt taskigt men det är så det känns just nu.
Jag åker liksom till Polen på torsdag och hon kan inte ens skjutsa mig till bussen innan jag åker.
Och det är inte bara det längre heller.
Ursäkta mig, men jag måste skriva av mig någonstans.

Annars har dagen varit rätt okej, jobbat med Polen gruppen hela dagen och fixa träffat grupperna som vi ska vara i när vi väl är där. Efter en del ändringar så känns det faktiskt helt okej nu. Jag ser verkligen fram emot det, även fast jag är nervös.
Och nu är det äntligen helg igen också, hade tänkt försöka sova ut iallafall en morgon eftersom det fortfarande inte känns som att jag har sovit riktigt från förra helgen.
Annars vet jag inte riktigt vad som händer, hoppas hur som helst på fint väder.

Inga kommentarer: