söndag 3 maj 2009

söndag.

jahapp, då var den här helgen avklarad också.
Valborg var kanon!
Lite rörig kväll kanske, men ändå kul. Blev dock alldeles för mycket dricka på slutet för min del.
Men jag kan säga att jag hade grymt kul på vägen hem. haha
Dagen efter var jag mer död än levande. Men jag lyckades ta mig upp iallafall, och sen bar det av till Leksand.
Så på kvällen blev det Countrykväll. Var himla dåligt drag måste jag säga, och Bellamy Brothers spelade sist också. Det var liksom dom man ville se, men vi åkte hem när det var en halvtimme kvar för då var alla ganska trötta.
Sen på lördagen åkte vi till Gesunda för att se på Hillcrossen och hämta upp Ela. Hann i och för sig inte va där så länge, men det var härligt väder iallafall.
När vi kom tillbaka till Leksand igen så tog vi det lugnt ett tag innan det återigen bar av till Ejendals arena, men då var det 50 tals kväll. Mycket mera drag och mycket mera folk! Och fan så mycket roligare än kvällen innan.
Dansade rätt så mycket, och jävlar vad det var kul!
Idag är jag inte lite sliten, men det var det värt.
Nu får det nog vara lugnt ett tag framöver, för just nu är jag grymt trött på allt vad alkohol heter.
I morgon åker jag och Ela till Älvdalen för att kolla in skolan, men vi har redan bestämt oss för att inte gå där. Men vi ska dit och kolla iallafall :)


2 kommentarer:

EMELIE sa...

så ni kommer inte till skolan imorgon? :(

MIA sa...

nej, tyvärr :(