måndag 25 maj 2009

måndag.

1 år sen idag.
Det är helt sjukt vad mycket som kan ändras på bara ett år.
Jag önskar bara att det hade ändrats till det bättre.
Men just nu är det så sämst som det bara kan bli och lite till.
Grejen är att jag inte känner så mycket omkring det som händer och har hänt. Jag förstår inte riktigt varför, men det känns som att jag liksom har stängt av känslorna.
Jag kan slå vad om att det kommer explodera en dag när alla känslorna kommer igen.
Just nu har jag nog helt omedvetet bara stängt av allting, för jag känner ingenting för nånting just nu. Och det känns jätte konstigt. Jag vill känna nånting, men det går helt enkelt inte.

Förövrigt är det bara 3 veckor kvar till skolavslutningen nu, jag vill inte skiljas från alla!
Jag kommer verkligen sakna alla, även dom som man inte kommer så bra överens med.


Inga kommentarer: