tisdag 12 maj 2009

tisdag.

Lugn och skön dag :)
Fick sluta vid ett, hade nämligen nationellt prov i kemi så vi fick sluta när vi var klara med det. Gick helt okej faktiskt, men som alltid så kunde det ha gått bättre. Jag orkade dock inte anstränga mig alltför mycket heller.
Sen gick jag och Emelie och solade lite, blev rätt så brun faktiskt. Dags att börjar bättra på brännan lite nu så att man inte är helt vit när man väl kan börja sola ute :)
Sen åkte jag hem, och nu har jag nyss packat lite. Ska snart börja lägga in lite bra musik också så att man har någonting att lyssna på på vägen ner :)
I morgon ska mamma hämta ut pengarna också, hoppas på att det blir som det ska.
Börjar tvivla lite inför resan faktiskt, har kommit upp en del mindre roliga saker nu dom här sista dagarna. Men det ordnar väl sig förhoppningsvis.
Bara i morgon kvar nu och sen åker vi på torsdag. 08.30 går bussen här ifrån Mora.
Och jag är fortfarande lika förkyld :(


Inga kommentarer: