tisdag 5 augusti 2008

One in a million.

Bakat med mammi hela dagen idag, ganska mysigt faktiskt (:
Kom hem från Furuvik i Söndags, har haft grymt kul! :D
Mycket roligt har sagts och gjorts vill jag lova ;)

Varenda en av oss har både lyckats och lyckats lite mindre med en hel del x)
Kvällarna bestod av karusellåkning, ragga, göra slut på pengar och allt annats som här till semestern.
Dagarna bestod av att sova, äta och käka godis ungefär x)
Grymt kul var det iallafall :)

Ikväll blir det å kolla på fotbollsmatch med mamma x)
Och på Torsdag fyller jag äntligen 15! :D
Tänk att jag har levt i 15 jävla år :o
Sen i helgen blir det rööjj som saatan!
Festa, festa, festa och fira att jag har fyllt år.
Bra kombination eftersom det är Musik och Motor också ;)

1 kommentar:

Sofie sa...

helgen = full like a kastrull! :D

// emelie (orkade inte logga in på min egen (a))