söndag 17 augusti 2008

Sööndag!

Åkte till Garberg iaf, blev där över helgen.
Skittråkigt!
Men aja, nu är jag iallafall hemma igen! ;D
Håller på å packar till klassresan, är fett med pepp nu asså :D

Jag kommer ha med mig hela garderoben innan jag är klar ;o
Men jag är faktiskt tjej, så det är lungt ;) Mohahaha.
Har hunnit tänka igenom en hel del idag faktiskt.
Det första jag tänkte på var att jag funderar på att bli nykterist, eftersom
det inte har slutat så bra dom sista gångerna.
Liksom försöka li en duktig flicka (a)
Men det kommer bli rätt tråkigt också, fast om man tänker på konsekvenserna
det har fått nu sist så vore det nog bra.
Men vafan, hur många gånger har jag sagt att jag ska bli nykterist utan att lyckas?
Och sen tänkte jag på att jag verkligen ska satsa så in åt helvete på skolan nu i 9an.

Men mellan pluggandet ska jag hinna leva livet också, för det känns som det är sista året
nu innan man behöver ta så mycket ansvar.
Min tredje och sista tanke var att jag måste ändra på mig lite.
Försöka bli lite mer positiv och vara glad att jag lever.
Vem vill umgås med nån som bara är negativ liksom?
Och det är just vad jag är.
I 7an hade jag mycket mer vänner, och då var jag mycket gladare och pratade mycket mer.

Nu i 8an har jag förlorat nästan alla.
Det beror troligtvis på att jag har verkat så sur och irriterad, och att jag har varit negativ till precis allting.
Det behöver ändras lite, jag behöver bli mer social har jag kommit på.
Nu hoppas jag bara att jag lyckas (a)

PUUUSSSSSSSSS!

1 kommentar:

EMELIE sa...

haha, jag har också funderat på att bli nykerist! :o
men sen kom jag på att jag har som roligast när jag är full, så jag skiter i det. mohaha