söndag 31 augusti 2008

jaoo..?

Helgen har varit okej :)
Skönt å slippa skolan igen!
Skoltrött som fan redan och det har bara gått en vecka.
Usch säger jag bara.
Aja, har fått byta från spanskan nu iallafall ;D
Får väl se vart jag hamnar nu, det märks i morgon.
I morgon måste jag skärpa mig lite också, jag kan inte fortsätta såhär.
Det funkar inte, det får mig bara att må ännu sämre.
Jag fattar inte vad jag håller på med, men jag vet att jag bara förstör för mig själv.
Men det är så otroligt svårt!
Men det löser sig.
Jag måste bara försöka ha lite kul, hur svårt det än kan vara.
Jag kan bara tacka Louise för en grymt bra dag igår.
Var ute och red i skogen, härligt att vara tillbaka igen!
Sen på kvällen blev det movienight med American Pie och Scary Movie ;)
Idag har jag träningsvärk som fan, märks att man inte har ridit på hela sommaren.
Stel som en jävla hockeybög är jag ;s xD

Inga kommentarer: