torsdag 14 augusti 2008

Augusti i helvetet

Om en vecka sitter jag på Gotland ;o Helt sjukt vad fort det går.
Det kändes så långt bort, och nu är det bara en vecka kvar.
Sommaren har gått alldeles för fort :(
Har knappt ens hunnit träffa nån av alla man skulle träffa :s
Alla är grymt saknade, det är det ända positiva med att skolan börjar igen, att man får träffa alla igen.
Aja, tillbaka till Gotland ;)
Det ska faktiskt bli riktigt kul.
Hoppas bara att man får bo i samma stuga som nån vettig människa.
Okej, jag ska åka med klassen så det borde man ju få.
Men det är ju klart att det finns vissa man inte vill hamna med ändå.
Förresten så verkar det typ som att lärarna ska bo med oss också ;o
Hur kul låter det liksom?
Men det märks väl.
Sen har man hela 9an framför sig, och 9an ska bli bäst!
Nu är vi helt plötsligt störst igen.
Och OM gamla 9orna kommer vara saknade! ;o
Hösten kom alldeles för fort..
Och antigen så är det medicinen som gör mig deprimerad, eller så är det helt enkelt som det brukar.
Jag vet iallafall precis vad jag vill ha nu!
Men as usual, så kommer jag inte få det jag vill >.<
Jag begär för omöjliga saker.
Too bad, att jag är sån.
Men men, har varit och fixat leg och bankkort idag.
Fast det tar ett par veckor innan jag får det.
Vilket betyder att jag troligtvis inte får någon månadspeng den här månaden för den är insatt på mitt konto och jag kan inte ta ut pengar utan bankkort.
Great, säger jag bara!
Gud, vad jag klagar egentligen! ;o
Jag undrar om jag nånsin kommer säga att nåt är bra?


Baby, you're all that i want!<3

Inga kommentarer: