tisdag 26 augusti 2008

tiiisdag!

Kom hem från Gotland i söndags. Det har vart feting kul hela tiden! ;D
Orkar inte skriva allt som hände, men det var en hel del x)

Första riktiga skoldagen igår, fyfan säger jag bara!
Jag vägrar fortsätta med spanskan, eftersom jag har fått lov å byta tillbaka till min förra grupp som jag inte trivdes alls i.

Så nu måste jag snacka med Lena och kolla om jag kan få byta till något annat.
As långa dagar blir det också.
Måndag-tisdag är väl okej för då börjar vi runt 10 så det blir inte mer än 3-4 lektioner.
Men resten av dagarna kan väl diskuteras hur bra dom är ;s
Aja, har fixat ridningen nu också. Mamma ringde igår och sa att jag inte tänkte fortsätta.
Så jag var hos Jenny och fixade så jag får börja rida där ett par gånger i veckan istället, när jag känner att jag orkar och har tid.
Vilket är bra för jag känner att jag bara vill rida när jag känner för det.
Fast jag lär ju vara i stallet och hjälpa till också, för jag kan ju inte bara rida :)
Hon behövde hjälp och jag behövde någonstans att rida så det kunde ju inte bli bättre :)
Så nu är ett av alla problem lösta iallafall.

Ska snart dra till skolan nu, jag orkar fan inte ens tänka på det.
Och ändå är det bara andra dagen :s
Plus att nu när vi har varit lediga så länge så känns det som att man inte vet vart man har alla.
För rätt som det är har man dom bakom ryggen.
Så det lär ta sin lilla tid innan man lär sig vilka man kan lita på och inte.
Det känns liksom konstigt.

aja, Have a nice day ;)

Inga kommentarer: