måndag 28 juli 2008

SOMMAR SOMMAR SOMMAR!<3

och ja, jag vet att jag är sämstt på att skriva blogg. Men nu eftersom jag har fått klagomål från Emelie så tänkte jag skriva lite (a)
Boggberg i Torsdags, grymt kul även om jag har lite ångest fortfarande för en del saker x)
Men men, det är sånt man får ta ;)
Jag hade iallafall kul, fastän jag lyckades tappa bort varenda jävel som jag var med flera gånger.

Annars har det väl inte hänt så mycket sen sist jag skrev vad jag kan komma på.
Mer än att det äntligen har blivit riktig sommar! :D
Så jag har tillbringat den mesta tiden med att bara steka i solen och låtsas att jag är lycklig,

och det har faktiskt känts jävligt bra måste jag säga.
I morgon drar jag mig ner till Rättvik för att kolla in cruisingen med pappa, Sandra och Henke.
Och på Torsdag bär det av ner till Furuvik på countryfestivalen :D

Kommer hem på Söndagen och sen helgen efter är det Musik och Motor och däremellan ska jag hinna fylla år också.
Det händer jävligt mycket nu helt plötsligt ;o

Men det är väl bara bra :)
Har inget mer att skriva just nu, men ska väl försöka bättra mig lite iaf (a)

Inga kommentarer: