onsdag 20 augusti 2008

Ge mig nåt som tar mig nånstans.

första dagen i 9an.
Allt är åt helvete!
Mitt schema är kasst utav bara fan.
Jag kan inte fortsätta rida pga av jag missar bussen hem med 10min, så jag hinner inte hem innan jag måste åka till stallet.
Så det sket ju sig med det.
Och det tidigaste jag slutar är 14.30, alla andra dagar måste jag åka med 16.00 bussen hem.
Då är jag inte hemma förrän 16.30, och sen ska jag äta och hinna plugga innan jag ska sova.
Jag kommer dö innan 9an är slut.
Det ända som är bra är att jag fick ha kvar mitt skåp.
Så nu måste jag antagligen snacka med Jenny och Lena och höra om jag kan rida där iallafall en gång i veckan.
Jag kan ju lika gärna betala dom om det är så, förresten så får man hur mycket hjälp som helst av Lena så det är ju bra på ett sätt också.
För jag måste göra nånting mer än å bara gå i skolan och plugga liksom.
Aja, det löser väl sig.
I morgon drar jag till Gotland med klassen iaf :)
Det kan väl bli kuul :)

Förövrigt har jag redan tröttnat på att inte vara kär i någon x)
Jag måste ju vara beroende av att alltid vara kär och att alltid
ha nån att flörta runt lite med ;o
Läskigt beroende i så fall.
Synd bara att det aldrig blir nåt mer än strul.
Jag saknar den där speciella närheten.
Jag vill veta vad kärlek är.

Inga kommentarer: