fredag 29 januari 2010

fredag.

Äntligen helg!
Har varit en sjukt jobbig vecka både fysiskt och mentalt, usch!
Massa jobb i skolan, fick IG på andra matteprovet i rad i måndags så nu har jag 2 prov att göra om.
Känns ju lite lagom kul.

Igår kväll åkte Tim iväg till Wäsa och drack öl, så jag och Sara var i hans lägenhet och hade lite myskväll. Det var riktigt skönt å bara prata lite :)
Sen gick Sara vid niotiden och vid tio nån gång så ramlade det in en full pojkvän och några till pojkar.
Men det var väl rätt trevligt ändå (:

Nu har jag precis kommit hem från dalen.
Så nu ska jag packa om och fixa lite, sen tar jag tåget ner till Tim och blir kvar där över helgen.
Vi ska tydligen ut och jaga hare i morgon, men det kan ju faktiskt bli kul :)
Jag är nöjd så länge jag får vara med honom så.
Så det blir nog en mysig helg skulle jag tro :)

'

Inga kommentarer: