onsdag 3 februari 2010

onsdag.

Hej och hå vilken dryg vecka!
Jag är trött som ett as, vilket inte är speciellt ovanligt nu för tiden.
Har sovit 9 timmar inatt och det känns som jag inte har sovit på flera dagar.
Något är fan fel, men jag vet inte vad.

Men jag måste faktiskt säga att det vi jobbar med nu är rätt intressant, även om det är lite jobbigt.
Vi håller hur som helst på med Folkhälsa, så nu har vi fått välja ett ämne som har med det att göra å fördjupa oss i.
Jag har valt Anorexia, och det är faktiskt rätt intressant att läsa om. Dock ska jag försöka skriva en slutdiskussion nu, svårt som satan så det får vänta till ikväll eller i morgon.

Jag skulle väldigt gärna vilja få tillbaka min ork nu, för jag orkar inte va såhär trött längre nu!
Det beror iallafall inte på dålig sömn vet jag då nu.

'

Inga kommentarer: