torsdag 7 januari 2010

torsdag.

Blev kvar hos Tim ända tills idag.
Hade egentligen tänkt åka hem igår, men det blev så sent i tisdags natt så jag orkade inte.
Men mysigt har det varit iallafall :)

Bara några dagar kvar av lovet nu, känns ju lite sådär.
Jag orkar verkligen inte börja skolan igen, fyfan.
Det är det som är det enda negativa med att ha lov så länge, man tappar alla rutiner som man har i vanliga fall och tar dagen som den kommer.
Sen så råkar det ju ofta bli så att man vänder lite på dygnet också.
Så det lär nog ta ett bra tag nu innan jag hänger med igen skulle jag tro.

Just nu är jag så jävla trött så jag skulle kunna somna nu på en gång.
Så det blir nog en tidig kväll känns det som.
Mamma ska få massera mig lite och sen ska jag se om jag orkar kolla på en film bara.
Det känns som jag inte har sovit på flera dagar, och ändå har jag sovit sjukt mycket dom senaste dagarna.
Jag kanske helt enkelt har sovit för mycket.

Men jaja, det blir nog sovmorgon i morgon iallafall.
Sen ska jag se om jag kanske ska åka ner på Mora en vända om det inte är alltför kallt.
Skulle verkligen behöva en ny mascara, och sen kanske man hittar nåt annat också.
Men som sagt, det beror på hur kallt det tänker vara i morgon.
Börjar bli lite småtrött på den här jävla kylan nu.

'

Inga kommentarer: