tisdag 19 januari 2010

tisdag.

Var hos Jennie en vända igår kväll med Sara och Bq, blev bjudna på tacopaj :)
Mysig kväll med massa skratt och prat.
Sen hem och duscha och plugga lite matte, sen kom Tim.
Det var mysigt, som alltid :)

Känns som att den här dagen kommer bli riktigt seg.
Speciellt eftermiddagen.
Måste åka hem en vända efter skolan och hämta lite badkläder eftersom vi tydligen har simning på idrotten i morgon.
Sen måste jag be mamma massera mig lite, har lyckats få ont i ryggen igen.
Jag som nästan trodde att det hade blivit bra, var så längesen jag hade ont nu.
Sen ska jag väl åka upp ikväll igen hade jag tänkt.

Känns faktiskt lite bättre nu än förra veckan.
Har väl kanske varit hemma för länge nu när det har varit lov, kanske var därför jag kände som jag gjorde förra veckan.
Men jag får se hur det blir med allt.

Väldigt bra låt som jag har fastnat för: Skid Row - 18 and life
Verkligen värd att lyssna på ! :)

'

Inga kommentarer: