söndag 3 januari 2010

söndag.

<3

Har haft en ganska skön dag idag.
Fick för en gångs skull sova så länge jag ville i morse utan att någon väckte mig (y)
Gick upp och fixade och plockade ihop lite saker, sen fick jag sms av Jenny som frågade om jag hade lust å rida lite.
Så då for jag ut i skogen en vända på min älskade vän, som jag inte varit ut med sen julafton.
Det var riktigt härligt, men det blev bara en kort vända för det var så kallt.
Gud vad jag mår bra när jag är i stallet eller ute och rider! helt sjukt.

Sen såg jag och Sandra på film, "Ingen kan älska som vi" hette den.
Väldigt speciell film. haha
Men värd att se iallafall måste jag säga (y)

Nu ska jag gå och underhålla min syster lite som står neranför trappan och skriker :)

I morgon kanske det blir Sälen en vända med Sandra och pappa, har inte riktigt bestämt mig om jag ska följa med än.
Sen så kanske jag åker till Tim också.
Jag har inte riktigt bestämt nånting än, jag hatar å bestämma mig.

'

Inga kommentarer: