söndag 17 januari 2010

söndag.

Blev en trevligt kväll hemma hos Jill med flickorna igår :)
Lite dricka och massa prat om allt möjligt.
Fast jag åkte hem vid 11 för jag var så sjukt trött.

Idag har jag inte gjort så väldigt mycket.
Gick upp vid kvart i ett, halv tre skickade Jenny sms och undrade om jag hade lust att rida Chateau en vända.
Så då kände jag att det var nog dags att få på sig kläderna och gå ut en vända.
Var väl i stallet i en och en halv timme ungefär.
Underbart å rida en vända, jag är kär i den där hästen alltså!
Jag tror vi tyckte det var lika kul båda två faktiskt :)

Sen gick jag hem och åt och nu har jag nyss packat lite, åker nog upp till Älvdalen ikväll.
Har en riktigt lång sovmorgon i morgon, börjar 13.30 :P
Dock ganska onödigt för jag lär ändå gå upp vid 10 när Tim går upp.

Så nu är det väl bara å bita ihop för ännu en vecka.
Jag är slut i hela kroppen och har nog inte fått tillräckligt med sömn på över en vecka nu.

'

Inga kommentarer: