söndag 24 januari 2010

söndag.

Var som sagt på Pär och Jonnas bröllop igår i Mora kyrka :)
Det var hur fint som helst kan jag lova!

Sen på kvällen blev det mat och fest i bystugan, riktigt roligt var det !
Blev dans nästan hela kvällen, var väldigt längesen jag hade så kul.
Är ganska så rejält trött idag, och inte alls så sugen på att plugga matte.
Men jag vet att jag måste eftersom jag har prov i morgon :(
Alltså fyfan, jag orkar verkligen inte plugga idag!

Får se om jag åker upp till Älvdalen ikväll.
Det beror på hur mycket ork jag har och om jag har pluggat tillräckligt.
Men jag måste nog nästan åka upp för jag saknar Tim så himla mycket.
Hatar å vara utan honom på helgerna :(
Men man måste ju vara utan varandra ibland också, så är det ju.

Men aja, ska väl kanske försöka få på mig lite kläder och ta fram matteboken snart.
Usch för söndagar när man inte är på topp.

'

Inga kommentarer: