tisdag 12 januari 2010

tisdag.

Första skoldagen idag.
Började egentligen igår, men vi blev hemma eftersom Tims bil inte startade.
Har väl varit en ganska lugn dag, vi har inte gjort så mycket alls.

Kom precis hem med bussen nu, åkte hem idag igen.
Får se om jag blir hemma inatt eller om jag åker tillbaka ikväll.
Jag vill inte vara på internatet, jag är så trött på det så jag vill bara spy!
Ändå har jag inte sovit där en enda natt än nu efter lovet, men jag kände direkt när jag kom dit i morse att jag vill inte.
Nog för att jag typ aldrig är där ändå, men ja.
Svårt å förklara när bara jag vet hur det känns.

Lovet har hur som helst varit väldigt skönt.
Har mest bara tagit det lugnt och varit rätt mycket med Tim, vilket har varit det bästa av allt.
Skönt med lite tid helt för oss själva.
Jag är väldigt kär! haha :)

Ganska jävla många veckor kvar till nästa lov, men det är väl bara å bita ihop.

Inga kommentarer: