söndag 5 juli 2009

söndag.

How did I become so obnoxious? 
What is it with you that makes me act like this?
I've never been this nasty.
Klockrenare text får man leta efter just nu, den beskrev
verkligen allting så jävla bra!


Jag skulle vilja säga att min hjärna har tagit semester,
men det kan jag tyvärr inte.

Det är mer så att min hjärna är utbränd av alla tankar,
vilket gör att jag har tappat
orken för precis allting!
Och det är ju inte så jävla kul att inte orka göra nånting
annat än att bara sova, sova

och sova.
Det är inte heller så kul att alla tror att man är arg
hela tiden, när men verkligen inte
alls är det.
Och det värsta är att när jag inte orkar, så orkar
jag inte vara trevlig heller. Och då

går det ju ut över alla andra som knappt ens vill
prata med mig längre, känns det som.

Jag vet egentligen precis varför det är så här,
men jag kan inte förklara.

Eller det är klart jag kan, men det går inte.
Så just nu orkar jag helt enkelt ingenting, jag vill
bara stänga av min hjärna.


I morgon åker jag hur som helst till Linköping,
hoppas verkligen att jag kan koppla

av lite medan jag är borta och få allt ur
huvudet för åtminstone några timmar.




Inga kommentarer: