tisdag 28 juli 2009

tisdag.

Idag mår jag mycket bättre, vilket betyder att jag åker till Rättvik ikväll ändå! :D
Det gör mig lycklig vill jag lova!
Skitsamma om jag mår sämre i morgon, bara jag inte missar cruisingen !
Förövrigt så undrar jag hur jag ska göra resten av veckan.
Eftersom Morafestivalen börjar på torsdag ( eller är det onsdag kanske? hmm..) Hur som helst så är det iallafall Morafestival på Torsdag, vilket gör att jag inte vet om jag ska dra dit eller om jag ska till Boggberget? Det är liksom Boggberget för sista gången i sommar på torsdag, och Morafestivalen håller på hela helgen.
Jag lär överväga detta med mina vänner, känns det som.
Det kostar liksom typ 245 spän in på Boggberget den här gången och det känns liiiite mycket!
Men det är några dagar kvar att fundera på.
Nu ska jag nog dra på mig lite kläder och försöka få i mig något att äta. Sen ringa pappa och höra hur många platser det finns i bilen ikväll :)

JAG KÄNNER MIG GLAD IDAG! :D


// PUSSSS!

Inga kommentarer: