lördag 11 juli 2009

lördag.

Nu var min semester slut för i sommar. Kom precis hem från Linköping, har haft det hur bra som helst!
Det bästa av allt är att jag inte har känt den där ständiga irritationen på hela tiden medan jag har varit borta. Vilket gjorde att jag insåg vad den beror på.
Hur som helst så fick jag med mig lite nya kläder hem iallafall. Och det bästa av allt; en ny mobil! :) Äntligen, säger jag bara!
Nu gäller det bara att försöka vänja sig vid den också, vilket kommer ta lite tid känner jag redan nu. Men det blir säkert bra.
Jag kan ju lova att det var grymt skönt att få umgås lite med enbart min syster och mamma i några dagar, det var nog det absolut bästa av allt!
Just nu sitter jag och lyssnar på ett välbekant ljud den senaste tiden, nämligen ljudet av spö regn. Börjar tröttna lite smått nu faktiskt. Jag vill ha sol och varmt!
Men men, vad som händer till veckan återstår att se. Det enda som är så gott som spikat just nu är väl Våmhusfsten som är på Onsdag, annars vet jag ingenting. Hoppas på lite fin vänder iallafall.


Inga kommentarer: