fredag 31 juli 2009

Du är den bästa som finns!<3



Boggberget igår var ganska så jävla tråkigt. Men träffade en del trevligt folk iallafall. Bilen hem var däremot ett jävla party! haha :D fyfan så kul jag hade, faktiskt. Sen blev det donken en vända, där vi lyckades bli inlåsta eftersom vi var sist ut därifrån. Måste säga att det faktiskt var en ganska rolig kväll ändå :) Lite besviken på Boggberg bara eftersom det var sista gången :( Ikväll blir det antagligen utgång igen och kolla in Morafestivalen lite. Om det inte regnar för då skippar jag det. I morgon är det hur som helst helt klart bestämt att jag ska ut. Faktiskt så tänkte jag vara nykter den här helgen, men vi får se hur det går. Ikväll blir det troligtvis lugnt iallafall, hur morgondagen slutar återstår att se. Idag har jag och Louise varit ute och ridit en vända, härligt var det! De har börjat gå lång tid mellan gångerna nuför tiden. Lite synd faktiskt :( Får se om jag kanske ska ut en vända i morgon också :) Det är sjukt vad mycket kärlek man kan känna för ett djur egentligen. Det är verkligen en speciell kärlek man känner.

Inga kommentarer: