fredag 24 juli 2009

fredag.

Boggberg igår var riktigt kul, trots att regnet verkligen öste ner hela kvällen.
Kul att festa med Emelie för en gångs skull, det var längesen. Mer sånt hoppas jag på :)
Synd bara att det regnade, hade varit hundra gånger mer drag annars. Men jag ska inte klaga för jag hade kul ändå.
Får väl se om det blir utgång ikväll också.
Blir nog lugnt isåfall.
I morgon blir det då iallafall utgång har jag bestämt!
Troligtvis en sväng ikväll också.

Förövrigt så bestämde jag precis en sak som jag ska göra innan sommarlovet är slut.
Jag ska stanna uppe och se soluppgången någon gång!
Låter säkert helt sjukt men jag jag fick verkligen för mig att jag ska göra det.
'

Har aldrig i hela mitt liv velat ha något så mycket som jag vill just nu.
Jag har aldrig förr vetat så bestämt vad jag vill.
Jag har aldrig förr haft den här känslan.
Det går helt enkelt inte att förstå den om man inte upplevt den.
Och den gör mig tokig!





Inga kommentarer: