torsdag 30 juli 2009

torsdag.

Igår dåva, hade jag tråkigt så jag lekte lite med min kamera.


Idag vaknade jag med världens huvudvärk vid halv 11 tiden.
Min första tanke var: Jag orkar inte!
Så då skippade jag att gå upp, en och en halv timme senare slänger Sandra upp dörren och skriker godmorgon!
Då var det lika bra att ge upp och gå upp.
Fortfarande med huvudvärk och ingen röst alls.
Fattar inte hur jag kan vara sämre idag, jag tog det hur lugnt som helst igår. Jag var inte ens utanför dörren på hela dagen.
Men gud har humor, som sagt.
Förövrigt så måste jag försöka lära mig att sova på nätterna, eftersom jag nu i 3 dagar inte har gått upp förrän nångång mellan 12-13.00. Det är egentligen lite för länge.
Åkte med Sandra till Garberg en vända sen och lämnade lite grejer, sen hem och tvättade av bilen eftersom Sandra ska vara chafför åt mig till Boggberg ikväll.
Sista Boggberg för i sommar, så man måste ju liksom dit. Hoppas bara att det är nå mer roligt folk som ska dit.
Frågan är ju vad man ska ha på sig, jag är så trött på alla mina kläder!
Men jag har inte råd att köpa nya heller så.
Jag hoppas hur som helst på en trevlig kväll, för det är något jag behöver just nu.


Inga kommentarer: