torsdag 27 november 2008

torsdag.

Ganska bra dag idag med faktiskt. Skolk från sista lektionen, orkade inte helt enkelt. Jag lär mig mer på egen hand än av läraren ändå så.
I morgon är det fredag, vilket betyder att vi åker till Rättvik. Jag är inte pepp alls, har faktiskt ingen lust att åka dit. Det är liksom alltid samma sak, känns det som. Men, vad ska man annars göra om man inte åker dit liksom? Så jag kan lika gärna åka dit och bara skita i allt och försöka ha lite kul ;)
Ska ju till sågmyra på lager 175 på lördag sen med pappa och sandra, vilket betyder att jag får lov å gå upp kl.8 på morgonen! Och det betyder att jag måste försöka ta det lite lungt, för jag tänker inte åka bil och vara bakis kan jag säga! Nog för att jag aldrig blir det, men man ska aldrig säga aldrig.
Btw, hund snack idag :D Hoppas hoppas verkligen! Gud vad glad jag skulle bli!
Aja, har en del att fixa nu så PUSS!

Inga kommentarer: