onsdag 19 november 2008

onsdag.

Dagens stora fråga; Hur ska man orka med allt annat, när man inte ens orkar med sig själv?!
Jag är inte jag längre, och jag vet inte vad jag håller på med. Jag är så trött på alla som gnäller, men ändå så är det just det jag själv gör 24/7. Man kan inte klaga på andra, när man gör samma misstag själv.
Jag är allmänt trött och grinig jämt och ständigt, vilket går ut över alla andra.
Varje dag är en utmaning, att bara klara av en hel skoldag gör mig helt slutkörd.
Det känns som att spela ett spel där man vinner allt eller inget, och för varje dag som går förlorar jag en liten del.
Och den enda jag kan skylla allt på, är mig själv.
Det är jag som beter mig som om jag hatade hela världen, det är jag som är omöjlig att prata med utan att få ett grinigt svar tillbaka. Det är bara jag, ingen ingen annan!
Det är ungefär så jag känner idag.

1 kommentar:

anja sa...

Men vi gillar dig ändå <33